Last modified May 14, 2015 by root

Cases: Lancering af nots by heckmann

Lancering af nots by heckmann

En rørende dag i lille Vega

Hvad: Lanceringen af smykkemærket nots by heckmann den 20. november 2014 med ca. 110 gæster fordelt mellem kunder, netværk og venner.

Hvor: Lille Vega i København.

Formål: Introduktionen til nots by heckmann, og at give kunder og netværk en gave fordi de har vist deres tillid til mig igennem årerne. En gave i form af underholdende indlæg fra Mette Bloch, der udløste både grin, refleksion, inspiration mv.

Lancering af nots by heckmann – En rørende dag i lille Vega

heckmanns rolle: vært, arrangør og taler.

Program:
Musik, champagne og mingling
Investor Søren Hvalsø byder velkommen
Vibeke Heckmann fortæller om nots by heckmann
Mette Bloch om vindere, power og nærvær
Smykkeprøvning, mingling, musik og champagne

Resultat: En succesfuld dag med positivt feedback på såvel smykkets design, værdisættet bag historien, sammenhæng med Mette Blochs indlæg, networking, smykkeprøvning, forplejning og musik.

Kunde-event
Du kan pleje dine kunder med et spændende event eller tiltrække nye kunder. Din virksomheds navn bliver promoveret og får eventuelt pressedækning af begivenheden. heckmann hjælper med brainstorming på relevante emner og temaer, giver forslag til catering, locations og hjælper med at afgrænse, hvad udbyttet skal være. Læs mere her.