Målrettet salg
Målrettet salg
Fokus på kunden, salg og service
En virksomheds succes hænger ofte sammen med dens evne til at holde fokus på kunden, og på salg og service på alle niveauer i organisationen.
Det afgørende er virksomhedens evne til professionelt at varetage kundens behov og ønsker, at opfylde det, der er behov for nu, men aldrig glemme perspektivet i fremtiden - og konstant at være troværdig i både ord og handling.
heckmann tilbyder træning i salg, service og kundehåndtering til både enkeltpersoner og grupper.
Når en gruppe fra samme organisation får den samme faglige viden, skabes der en fælles forståelse, motivation og referenceramme. Den fælles forståelse kan de bruge til at understøtte hinanden efterfølgende, og sammen sørge for, at værktøjerne bliver brugt ude i organisationen - og ikke bare strander på hylden i et fint ringbind.
Vi hjælper med alt indenfor træning - lige fra den motivation, der er så vigtig, for at medarbejderen kan yde sit bedste, til de værktøjer, der skal til for at lykkes i en moderne kunde- og forhandlingssituation. Vi skræddersyr altid træningen ud fra behovet og organisationen, så I får et målrettet og resultatorienteret forløb for den enkelte medarbejder.
Ofte kombineres træningsforløbet med at vi deltager i udvalgte kundemøder for at kunne give direkte målbare salgsresultater på bundlinjen, og for at kunne give medarbejderen konkret sparring og rådgivning ud fra aktuelle kundesituationer.
Kontakt Vibeke Heckmann for mere information og en samtale om, hvor vi kan hjælpe i jeres virksomhed, se eksempler på målrettet salg i form af kunde-events her og læs vores referencer her.